Mua ahdistaa todella J... Se tekstasi pari päivää sitten "mitä kuuluu". Nyt se tekstasi TAAS saman. Sitten se ei kuitenkaan itse sanonut mitään muuta viimeksi kuin "ihan ok!" kun kysyin mitä sille. Ei meillä ole sanottavaa toisillemme... Mulle ei kuulu sen kummempaa kuin kaksi päivää sitten... Tai huonompaa kuuluu nyt: eilen ahdisti, oli ihan SAIRAAN paha olo illalla varsinkin, nyt on tosi blääh... Pidän äänettömällä puhelinta... En halua olla tavoitettavissa... Satuin katsomaan sitä kun äiti soitti, aika hyvin:D Se ihmetteli, kun en heti vastannut, kuinka kauheaa! xD

Mä olen hirveä. Inhottavan tyly... Satuin taas katsomaan puhelinta kun se soi ja pitihän se vastata. En kehdannut olla vastaamatta mutta kieltäydyin aika tylysti kun kaveri kutsui mua soluun... Mutta kun mua ei vaan kiinnosta! Ei kai siinä tapauksessa tarvitse lähteä sinne jos ei kerran kiinnosta. Ei voi mitään! Mutta tulipahan juteltua vähän...

Mitä mä teen J:n suhteen??? Se tulee inhoamaan mua... Olen sen ansainnut:( Ensin herätän toiveita, sitten sanon ettei kiinnosta. Karsee ämmä! Tekstaan sille joskus myöhemmin. Jotain että "sori, ei ollut sanottavaa"... Jos se tajuaisi siitä että ei oikein kiinnosta...?

Sain Lost-boksin veljeltä ja L:ltä lainaan ja olen katsonut jo 4 jaksoa. Se on kyllä niin loistava sarja, tuleneeko koskaan sen veroista? Skins vetää kyllä vertoja:) Mutta se on ihan kategoriaa... Lostissa henkilöt on huippuja ja itse tapahtumapaikka mahtava! Ihana aaltoileva meri, viidakko, kukkulat, hietikko... <3 I want to go to that island! Jos sen saisi ilman niitä vaaroja:D Se sarja kyllä muuttui ajan myötä... Ja henkilöt... Tietysti. Huonompaan suuntaan... Jospa vitoskausi rulaa. Se alkaa aika pian! Jee... Se onkin sitten sen tarun loppu. Jospa vitoskausi on PITKÄ. Haikeata kun sarja päättyy... Vaikka se on mennyt vähän huonompaan suuntaan, on se silti parempi kuin monet sarjat... Lost forever:)

Edit:

Tilasin Emilia-nimisen nuken ja perun aikaisemmat tilaukseni! Se on ihana löyty tuo Emilia. Se ei ole mikään lelu vaan keräilynukke, sellainen reborn-vauva! Aivan ihana... Jopa 60cm pituudeltaan! Sillä on tuti ja punervat hiukset, yllä vaaleanpunainen mekko, sukat ja pikkuhousut... Ja se on aivan kuin oikea vauva... Tilasin vauvelin laskulla... Kivaa että niinkin onnistui tilata! :) IHANAAAAAAAA! Unohdan ne Baby So Realit... Tuo on PALJON ihkumpi!