Miksi mä olen tuttavapiirini ainoa fanittaja? Onhan niitä faneja ympäri maailmaa joka ikäpolvesta, mutta minä tietysti olen ainoa näissä piireissä. Se harmittaa... Samanikäiset pitävät minua selkeästi lapsellisena puhumattakaan vanhemmista! En tunne ketään intohimoista mangafania tai sellaisia, jotka pitävät samasta musiikista kuin mä.  Am I just some pathetic loser with no life? Kuuntelen musiikkia nyt mikseri.netissä.  Sellaista julkaisematonta (?) undergroundmusaa. Ambientia juuri nyt.
 Tutkailin imdb:ssä Heroesin kolmannen tuotantokauden kuvia. Olen NIIN utelias! Ja katsoin myös Youtubella "trailerin" Sylarista kolmannella kaudella. Paljon jännittäviä juonenkäänteitä luvassa! Paljon itse Sylaria, joka jaksossa <333 Odotan sitä ihan täpinöissäni! Se sarja on täynnä yllätyksiä. Ja Zachary Quinto Sylarina on maailman hotein uros!!! Ne intensiiviset silmät... *nam* (Heh, nyt soi kipale nimeltä ADHD)
Siinä on promokuva Sylarista *lääh*      
2021648.jpg

Minulle sattui tänään iso moka: nukuin yhteen. Koulupäivä meni siis sivu suun... Tosi nolo! Jospa en tipu kursseilta...
 Mutta siis niin. On yksinäistä kun ei voi kenenkään kanssa hehkuttaa jotain asiaa. Kaikki on aina eri mieltä kuin minä leffoista, näyttelijöistä, musiikista, mangasta ja kirjoista. *niisk* Haluaisin jonkun sielunsiskon tai -veljen, jolla olisi samanlaiset kiinnostuksen kohteet.
 Kurja fiilis. Huono omatunto. Jatkuvasti ja milloin mistäkin aiheesta! Vihdoinkin soitin tädille ja sanoin, että olisin tulossa kylään. Hän kuulosti vähän loukkaantuneelta... :( Hui... Mutta sovittiin kuitenkin, että menen sinne ensi viikonloppuna. Jospa ei ole tiedossa pitkä viikonloppu... Otan lukemista mukaan. Ja päiväkirjan.