Kirjoitan nyt koulussa. Olen suorittanut jo tietokotekniikan a-ajokortin niin minulla on pieniä vapauden hetkiä tässä... Muokkailin blogiani tekemällä tänne nyt lisää noita laatikoita. Hauskaa:D
 Sormeni ovat jääkylmät, hartiat ja niska aivan jumissa. Tänään pitäisi kävellä rautatieasemalle ja takaisin keskustaan, kuudelta kuoroharjoitukset. Minua tietenkin taas laiskottaa mutta nyt ei pidä antaa periksi... Minusta on tullut ihan laiskamato... Kotona odottaa sitten pakkaaminen. Toivottavasti en unohda tällä kertaa mitään tärkeää, kun olen vielä kaiken lisäksi pidemmän aikaa S:ssa. Viime kerralla unohdin kaikki lääkkeeni! Niitä minun onkin pakattava melkoinen määrä. Laskeskelin että minun täytyy ottaa sekä aamuisin että iltaisin järisyttävät 8 pilleriä!
 J yritti soittaa minulle tänään kahdeksan jälkeen, kun olin tunnilla. Olin unohtanut puhelimen äänet päälle. Minua sellaiset mokat hermostuttaa, mutta kukaan ei onneksi kiinnittänyt siihen mitään huomiota. Vähän säikähdin, että mitä kummaa J soittelee minulle ja vielä siihen aikaan. Se tavallisesti nukkuu vielä silloin taikka on koulussa. No, tekstasin sille ja se vastasi, että olisi halunnut kehuskella August Burns Redin keikkaa ja huijata, että on tulossa kylään (oli nääs juuri Lahden kohdalla junassa). Niinpä niin. Tyypillistä sille. Tuskinpa sen kehut kuitenkaan tekevät minuun kummoista vaikutusta. Saan varmaan lauantai-iltana kuulla loputonta höpötystä siitä. Tai sunnuntaina.
 Lapsena minulla oli tapana ihailla paljon piirrettyjen naishahmoja, kuten Alfred J. Kwakin Iristä ja prinsessa Romia ohjelmasta Matka maailman ympäri. Nykyisin ihailen sitten lukuisia naisnäyttelijöitä, etupäässä Mary-Kate Olsenia ja Christina Ricciä. (Oh pitää mennä!)

Edit: 20:00

Joo, niin... Eipä enää huvita hehkuttaa ihania naisia tänään. Koulussa oli niin tylsää, että piti miettiä joutavia. En mennytkään kuoroharkkoihin. Kastuin sateessa ja kurkku on tosi kipeä...
 Pakkasin mukaani lomareissulle paljon lukemista ja latasin N-gageen uutta musiikkia oikein urakalla. Ja onpahan siellä käytettävissä tietokone, joten en kai minä pahasti pitkästy. Käydään uimassakin varmaan.
 Luen Anne Frankin päiväkirjaa uudestaan, tällä kertaa sellaista uutta laitosta, jossa on neljännes enemmän tekstiä kuin aikaisemmassa Nuoren tytön päiväkirjassa. Siinä riittää lukemista viikoksi. Ja enemmäksikin varmaan.
 Hyviä öitä!^^ Pian alkaa Idols. Siihen tarvitaan keskittymistä...:P