Olen niin turhautunut että voisin tehdä melkein mitä vain. Voisin vetää kännit. Voisin vetää purkin pillereitä. Voisin mennä kaupungille, kaatua keskellä katua ja olla suostumatta nousemaan, maata siinä niin kauan kuin valkotakkiset tulevat ja hakevat mut. Olen niin TURHAUTUNUT, ahdistunut, huolestunut...

Koulujutut saivat mut huolestuneeksi. Sairaslomalla olo on pyyhkinyt kaiken tiedon päästäni ja olen kuin tabula rasa. Ja pitäisi tehdä liiketaloussuunnitelma ja lisäksi muita vaikeita tehtäviä:( Aikaahan mulla on mutta en tiedä mistä aloittaa! Ja miten! Apua! APUA! LTS on kuitenkin edistynyt muutamalla lauseella. Se alkaa pikku hiljaa hahmottua päässäni. Ehkä minä SITTENKIN selviän tästä kaikesta kunnialla. Sehän se on toppi-jakson ohella tärkeintä valmistumisen kannalta... Tehtävät ei niinkään... Kunhan on jotain näyttöä että yritetty on...

Olen nyt katsonut Skinsin toisen kauden kokonaan. Katsoin n. 2 jaksoa per päivä. Se on kyllä ihan loistava sarja! Vaikka vähän liian paheellinen. Miksi kaikki hyvä sisältää niin paljon seksiä, viinaa ja tupakkaa??? Mutta henkilöt Skinsissä saavat multa vain kiitosta. Ihastuttavia kaikki ja ne nuoret loistavia näyttelijöitä! Erityisesti ongelmanuori sekopää Cassie ihastutti...:) Keijukainen! Lovely, lovely fairy:) Sitä näytteli joku Hannah Murray... Toivottavasti siitä kuullaan vielä! Ja tietysti Effy eli Kaya Scodelario on loistava:) Se osaa näytellä, sillä on karismaa! Tekee mieli kovasti tilata taas kuvia... Awww... Olen niin koukussa kuviin! Niistä on kiva askarrella ja niitä on kiva selailla. Jos tilaan IHAN vähän. Muutaman hienon. Näin.

Coffee break! Niin hyvin LTS edistyy^^ Ylläri... Innostuin, kun saan kuvittaa sitä. Laitoin kuvia tytöistäni Rosamiasta ja Elestestä siihen^^

(Ooh, I Love coffee breaks!)

 

16:56

Naapurin pentu on rasittava meluapina! Se mekkaloi eilenkin puoleen yöhön ja nyt alkoi popitus, ilmeisesti se on koulusta palannut. Damn! Ei viitsisi aina olla valittamassa, olen jo tehnyt siitä kerran valituksen. Mutta en tiedä miten kauan kestän kuunnella tuota mekkalaa tekemättä asialle mitään... Se pelle ei välitä ilmeisesti muista kuin omasta navasta pätkän vertaa tai sitten se on kuuro. Se on jo saanut kerran varoituksen!!! ARGH. Hmm... Jos tätä jatkuu niin kai se on taas laitettava mailia Oppilastalolle. Ei armoa metelijöijälle!