Olen vähän maaninen. Aivan levoton, enkä ole saanut nukuttua silmällistäkään tänä yönä. En tajua miksi olen näin kiihdyksissä. Lääkkeet kyllä unohtui ottaa, mutta onko niillä muka noin äkillinen vaikutus? Heittelehdin aikani sängyssä ja aloin sitten touhuta kaikkea älytöntä. Vähän minua kyllä rauhoitti kun otin uudenvanhan vauvanukkeni kainaloon... Se lapsuudesta tuttu... Se on mun tärkeimpiä leluja ollut lapsuudessa joten sillä on vieläkin JOTAIN merkitystä! Ihanaa, että mulla on se. On lohdullista rutistaa sitä...:) Ja sama juttu se Kewpie-nukke, oi että! Odotan, odotan... Sekin oli mun suosikkeja.

Mulla on tosiaan nukkevillitys pahana nyt, kuume korkeena, iih! Tilasin pari beibiä lisää ja vaatteita niille...!!! Tämä on ihan hullua, kysyisi keneltä vain varmasti! Mutta toisaalta... olenkohan ollut tyhmä häpeillessäni mieltymystäni nukkeihin? Ne ovat osa mua, pidin siitä tai en... Unissani on USEIN nukkeja:D Yes, I'm really weird... But anyway... En ole yksin tämän nukkevillitykseni kanssa, kuten netin blogeistakin olen huomannut:) Sääli vain että lähipiirini koostuu aika ahdaskatseisista kalkkiksista, jotka oudoksuvat mua ja avoimesti. Täytyy harrastaa tätä nukkejutskaa SALAA! Ärsyttää! Vielä mä näytän niille... (Öö... mitä niin?) Mun täytyy saada olla mä. Mun täytyy antaa itseni olla mä. Mutta voiko tämä silti mennä överiksi? Manian puolelle???

Ihastuin Baby So Real-nukkeihin. Niillä on lutuset ilmeet kaikilla, toisin kuin elottoman näköisellä (kalliilla) Baby Annabellellä tai Baby Bornilla. Baby So Realeissa ei ole toimintoja, mutta enpä niitä tarvitsekaan koska en LEIKI nukeillani. Enemmänhän ne ovat koristeita, keräilykamaa. Eli ulkonäkö tärkein^^ Tilasin punatukkaisen ja vaalean Baby So Realin. Kalliiksihan se tulee mutta kyllä minulla nyt sen verran vara sentään on... Ja tällä hetkellä NUKET ON IN:D

Voi, osaisinpa tehdä nuken vaatteita itse! Tähän asti olen ostanut oikeiden vauvojen pienimpiä kokoja ja joidenkin muiden itse tekemiä nukenvaatteita... Edullisestihan niitä saa ja oikein kivannäköisiä tuolta huuto.netistä:) Huuto.net taitaa olla se "kovin" saitti just nyt mulla, hih^^ No, pipot ja kaulaliinat mä pyrin neulomaan ainakin itse. Ja lapaset JA sukatkin ehkä:) Kenties joskus jotain haastavampaa! Kiinnostusta on. Myöskin ompelemiseen. Se saattaisi olla helpompaakin. Nukelle voi vaikka käsin ommella, niin pieniä kun vaatteet ovat. Kivaa olla innostunut jostakin:) Taidan lainata kirjastosta joitakin käsityökirjoja... Ja kirpparilla täytyy ehdottomasti käydä tsekkaamassa jos vaikka löytyisi jotain halpaa!

Olin tänään, tai EILEN, Jumbo-kauppakeskuksessa Espoossa (vai Vantaalla??) veljeni ja L:n kanssa. Oli mukavaa VAIKKA en mitään ostanutkaan. Siellä oli vain tylsiä peruskauppoja... Ja rahaahan minulla ei kauheasti ole. Minähän vasta SUUNNITTELEN mitä ostan. Lähitulevaisuudessa:)

Mutta piristi kyllä tavattomasti kun veli ja L kävivät! Siinä oli kaipaamaani vaihtelua:) Nyt viihdyn taas vähän aikaa yksin ja pian alkaakin jo sitten koulu. Maanantainakin on menoja. Tämä ja huominen omia juttuja, sitten paluu arkeen. Toivottavasti nukkumisen kanssa ei tule ongelmia... En nukkunut hyvin edellisenäkään yönä kun eräs kuorsasi niin lujaa... Ja oli ihan tajuttoman kuumakin! :S Ja taas sitä valvotaan. Nyt kyllä alkaa olla vähän väsynyt olo... Sellainen outo... Että ei ainakaan kauheasti tee enää mieli valvoa... Mutta rytmi menee ihan sekaisin, pitäisi ehkä yrittää valvoa iltaan... Kun nythän on jo AAMU! En kai minä enää voi ruveta nukkumaan. Kahvia vaan niin kai se siitä???

Kirjottelin viestejä feissarissa kaiffareille... JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mulla on KAVEREITAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.......:DDDDD

Mutta nyt mä tiiän että ei siitä mun ja J:n jutusta voi tulla mitään. En mä tykkää siitä. Se on karu (?) totuus. Voi että mä oon ilkee! Ensin herätän toiveet ja sitten... Voi paskan paskan paska. Mutta ei voi mitään. Seko mikä seko, minä siis. Ja ehdottomasti: TUULIVIIRI.

Edit:

Niin, tyttöjen nimet on sitten Astrid ja Mimosa, Baby So Realit:D Ja Kewpie on Sasu <3 Muuthan onkin jo tuttuja kavereita. On minulla ISO perhe:D