Että aina pitääkin ihmisen pilata kaikki hyvä... Lauantai oli hyvä päivä. Kerrankin minulla oli hyvä olla. Pilasin sen ihan itse. Toisaalta nyt alkaa tuntua että teki hyvää langeta. Olin haalea. Penseä. En tehnyt koskaan varsinaisesti mitään pahoja juttuja mutta suhteeni Jumalaan oli todella etääntynyt. Ajatukset olivat tosi maallisella tasolla. Siksi sitten tulikin otettua kuppia niin että olin lopulta ihan sekaisin. Ja tein kaikkea NOLOA. Siitä saisi listan tehtyä. Top 10 nolot jutut. Kerta toisensa jälkeen pohdin niitä ja ne tuntuivat joka kerta ihan yhtä pahoilta. Kerrat eivät kuluttaneet niiden noloutta. Ne kirpaisivat koko eilisen mieltäni ja kiemurtelin häpeästä itsekseni täällä kotona... Tänään haluan unohtaa. Kaikki se tuntuukin sumuilselta. Olin humalan lisäksi sairas, kuumeessa, eli ei ihme jos hieman sumuista on... Tajusin että kaikella sillä iljettävyydellä on toinenkin puolensa. Se mitä tein johtui ihmisen kaipuusta. Läheisyyden kaipuusta... Olen niin valtavan yksinäinen. Viihdyn yksin mutta en aina. Minullakin on tarpeeni. Haluan olla huomattu, hoivattu, rakastettu, haluan rakastaa. Olen rikkinäinen ja vajaa, hukassa rakkaudettomuuden tähden. Sitten kun tuohon yhdistelmään lisää huonot vaikutteet leffoista ja sarjoista, siis huonot esimerkit, valheelliset harhat, niin yhdistelmästä tulee karsea. Olen hyvin vaikutusaltis, samastun niin helposti KAIKKEEN näkemääni ja kuulemaani. Ja lisäksi olen pirun hyvä näyttelijä. Ikuinen leikkijä. JA kun ei kukaan muukaan... Niin sitten hän joka ei vastusta, ensimmäinen joka vastaa aloitteeseeni, ensimmäinen joka osoittaa huomiota. :( 

Sellainen stoori.

Sai siis katujan paikalle minut tämä tapaus. Sisimpäni heräsi, joskin ikävällä tavalla. Tarvitsin kai tätä. Mutta minua puhutteli tänään Jumala... "Sinä TIEDÄT minun tahtoni, sinä tiedät minut. Miksi et sitten eläisi sen mukaan?" Minun valintani. "Minä annan sinulle voiman." Todellakin! Täytyy vain pyytää ja OTTAA VASTAAN. Jumala antaa kyllä voiman. Hän voi antaa paljon SUUREMMANKIN voiman kuin vastustaa kiusausta juoda. Ja minä pyysin. Hartaammin kuin olen aikoihin rukoillut. Luotan todellakin siihen, että Herra vastaa vilpittömiin rukouksiin. Herra on hyvä ja tahtoo auttaa!

Minulla on jo nyt paljon, paljon parempi olo.