Olen tavarafriikki, materialisti, keräilijä, rohmuaja, harakka. Laukut ovat ehdoton intohimoni sekä musiikki, levyt. Kumma kyllä sain vain 30 tulokseksi kun laskin laukkuni. Hmm? Niitähän oli jossain vaiheessa 40...Olen kyllä myynyt jonkin verran kirpparilla niitä... No anyway, tulos on tällä hetkellä 30. Musiikkia mulla on n. 130 levyllistä. Aika kivasti!

Siinä ovat laukut <3 Tuota pinkkiä ei enää ole, eikä turkoosia, ruudullista, tummanruskeaa... Ja neljä uusinta puuttuu kuvasta, pitäisi näköjään tosiaankin päivittää tuo kuva! Päivittelen tässä joku päivä kunhan saan patterin kameraan ja kunhan kokoelma on karttunut yhdellä, kahdella uudella;)

Omituinen keräilykohteeni on lelut joita mulla oli lapsena, jotka menetin tulipalossa tai muuten vain. Meillä oli 10 vuotta sitten tulipalo... Siinä menikin koko omaisuus mutta ihmeen kaupalla sellaiset asiat, joilla oli tunnearvoa, säästyivät, kuten jokunen päiväkirja ja paaaljon valokuvia. Mutta tavaraa saa aina uutta! Näen unia yleensä lelusta ja sitten yritän hankkia sen. Se on joku traumajuttu ehkä? Tai poden Peter Pan-syndroomaa...
Mulla on kokoelmassani My Little Pony G1 Waverunner, joka oli aikoinaan ihka eka (aito) My Little Ponyni. Nimesin sen lapsena äitini mukaan...:D Innostuin ostamaan muutaman muunkin ponin, ne muut ovatkin sitten uudempia G3-poneja. Omistan mm. Sparkleworksin ja Pinkie Pien^^ Olen vähän tuunannut sitä Sparkleworksia...:P Lisäksi omistan miniponeja 3... Ne on tosi söpöjä^^

Siinä se on, eka My Little Ponyni<3 Sillä on ihanan lempeä katse, se vetoaa muhun^^

Kewpie-nukke kuuluu myös mun lapsuuteen. Siitä oli kova kamppailu huuto.netissä viime viikolla ja mä voitin! Jes! Hinta kipusi miltei kahteenkymppiin! Mutta kohta mulla saattaa olla enemmänkin kuin vain yksi Kewpie. Nimittäin löysin netissä keräilijän ja hän olisi valmis myymään minulle joitakin Kewpie-nukkeja:) Kivaa^^ Odotan sitä kalliiksi käynyttä Kewpietä huomenna tulevaksi... Olen maksanut sen jo. Siihen menikin viimeiset rahani! (Olen kreisi kun laitan ne NUKKEEN ruoan sijasta:D Mutta no... aina on ruokajakeluita... Olin sellaisessa perjantaina.)

Lelujen lisäksi keräilen kaikkea mikä liittyy Marilyn Monroeen. Dakota Fanningiin. Ja muutamaan muuhun julkkikseen (Olsenit!): kuvia, lehtileikkeitä, kirjoja... Postikortteja!^^ En ole vielä tarkkaan kehitellyt tuota keräilyä tiettyyn lajiin. Keräilen lähinnä kaikenlaisia silmää miellyttäviä postikortteja... En tiedä onko se "oikeaoppista" keräilyä. Ja onko lehtileikkeiden keräilykään? Mulla on Muotia!-kansio, johon kerään kaikenlaisia muotilehtileikkeitä Voguesta, Ellestä, Marie Clairesta yms.

Keräilen oikeastaan kaikenlaisia nukkeja. Arvokkaimpia ovat ehdottomasti Pullip Mir- ja Blythe Primadolly Aubrena-nukkeni. Lisäksi minulla on Petit Blythe-nukke, jolla on safarireleet päällä, en tiedä sen virallista nimeä.

Pullip Mir         Neo Blythe Primadolly Aubrena

Kokoelmani helmet!^^ Minusta on hauska pukea noita nukkeneitejä... Vaatteet saan huuto.netin kautta tai teen itse. En osaa tehdä monimutkaisia mutta jotain pientä... Pienikin muutos on muutos:) Kewpie-nukeissa sitä onkin pukemista kun niillä ei tule mukana mitään vaatteita xD

No joo, taidan tiskata tässä välissä... Tekee mieli tehdä jotain. Olen ollut liian kauan tekemättä mitään. Päiväni menee tv:tä tuijottaessa ja koneella ollessa, kamalaa... Katsoin viikossa Lostin eka kauden plus sen lisäksi tv:tä, Skinsiä ja Heroesia... Kouluun en ole selvinnyt kuin pariksi tunniksi parina päivänä! Huono omatunto kalvaa ja syystä! :( I'm hungry... Olen syönyt tänään vaan puuroa ja vanhan juustosarven. Ja Snickersin+ kahvia... Ei riitä! Huomenna laskiaispullalle kouluun!!!