Jiihaa:) Tänään olen harvinaisen hyvällä tuulella. Hymyilyttää ja on kevyt, kiva olo. Vaikka on flunssa edelleen, vähän sellainen olo kuin kulkisi unessa, tunkkainen, tukkoinen... Kävin keskustassa ja sitten vielä ostarilla... Ostin joltain tyypiltä mollaVauvan, sellaisen 70-/60-luvulta peräisin olevan... Äitilläni oli sen tyylinen lapsena ja minäkni lapsena leikin sillä mummolassa... ^^ Se on tässä:

Huudan toistakin samantyylistä mollaVauvaa. Hain postista Kewpie nro kakkosen myös tänään^^ Odotus palkiittiin! (Kuva yllä...) Tämmöinen minulla oli lapsena. Huvitti kun isä ja äiti myös muistivat sen Naperon :D Merkittävä lelu ollut kun jäänyt kaikille niin lähtemättömästi mieleen! Hih :DD Pidän kyllä nukkehankinnoissa taukoa kohta... Olen suht' lyhyessä ajassa hankkinut monta. Luulin että Kewpieitä ei niin vaan löydy mutta moniahan nuita on tielle tupsahdellut. Maksoin juuri taas yhden Kewpien, Kewpie nro Kolmen:) Se on vielä tätäkin yksilöä isompi. Ensi viikolla kai tulee se kallis keräilynukkevauva Emilia. Olen pähkäillyt lunastanko sen vai en... Se on kyllä niin sulkku! Taidan sortua lunastamaan sen:P

Näin eilen bussissa hurjan söpön pojan. Oi! Se oli kai venäläinen. En ole aikoihin nähnyt mitään niin söpöä livenä... "Ihastuin"... Voih... Ulkomaalaiset pojat ovat söpömpiä kuin suomalaiset, kun ne ovat niin ilmeikkäitä. Suomalaiset ovat puupökkelöitä. Tämäkin poika oli ilmeikäs, sillä oli iiiihana hymy ja muutkin ilmeet... Kyyläsin...:) Se meni tänäänkin samalla bussilla kuin mä. Oiiii.... Sydämeni sulaa:) Want to kiss and hug, OWN him:P Hehee...

Ostin kolme romaania (pokkarina) Suomalaisesta. Kaikista on tullut leffa: Oma taivas, Aikamatkustajan vaimo, Tie. Mistähän aloittaisi? Vaikea päätää! :D Haluan kyllä nähdä kaikista myös leffaversiot. Twilight-saagan suosiota en tajua. Se on simppeli ja tylsä! Mulla on viimeinen osa lainassa ja aika nihkeätä sen lukeminen... Ei innosta. Onneksi sen varaaminen ei maksanut koska se on lasten puolelta. Hirveä tiiliskivi! Saa nähdä jaksanko lukea.

Olen tuhlari... Heti kun rahaa on, käytän sen. Mutta sitähän varten raha on:D Että sillä ostetaan kivaakivaa. Ostin kirjojen lisäksi tänään Imagen (siinä Jenni! Tahtoo sen levyn Seili^^). Ja herkuttelin Pressossa marjapiirakkaa. Ostin myös vähän alkoholia :S En tiedä mikä muhun meni. Teki mieli... Sitä ja Ice Age tänä iltapäivänä... Olikohan mulla yöllä/illalla kuumetta? Heräsin hikisenä... Olen  ollut kuitti ja palellut... Tämä räkätauti on yhtä TUSKAA! 

Listening to: Ana Johnson...

Edit: 17:21

Maistuu oksennukselta. Miksi ihmiset tykkää tästä? Tämän piti maistua karamelliltä. Paskat.

Asunto näyttää jotenkin hienommalta kuin yleensä. Vääristynyt kuva... Hassua:D En ole juonut AIKOIHIN  ja tulin humalaan parista. :'D Telkusta tulee Jääprinsessa ja siinä on Sinkkisten Samantha ja Heroesin Claire!!! Oohh.. Hmmh... Heh, ne on äiti ja tytär. Hassua nähdä Kim Catrall vähemmän "seksuaalisessa" roolissa. Björkin It's Oh so quiet...^^ 

On vieläkin valoisaa ja kello on jo puoli kuusi! Iih, kevät! Ja kesä lä-hes-tyy! WOw. Pitäisi laskea paljonko tulee m aksamaan jos lunastan sen vauveli Emilian.Katselin äsken vaatteita joita mulla olisi sille. Ehkä mun kannattaa lunastaa se... Eihän se niin kovin kallis ole. Se on IHANA! Bye...