Tai no ei tämä enää uusi ole. Jo kolmatta kuukautta asun täällä velipojan kanssa... Hyvin on kyllä mennyt. Paljon paremmin kuin aikoihin. Nyt tosin pari-kolme viikkoa on alkanut TAAS mennä huonommin ja syynä on lähinnä kortisoni joka tekee mut ihan levottomaksi ja unettomaksi - ja työttömyys. Niin, ei enää ollakaan laiska opiskelija vaan työtön soskupummi...

Ensi viikolla on vihdoinkin tapaaminen kuntoutushoitajan kanssa niin jospa lähtisi kuntoutussuunnitelma käyntiin vihdoin! On se kumma että sitä joutuu kesän olemaan ihan omillaan ongelmineen kun kaikki mielenterveyspalvelut on lomilla. Eikö ne voisi palkata kesäksi työttömiä lähihoitajia ja sosionomeja yms????????????????????? Kyrsii... Vaikka mitä ahistuksia on saanut yksin läpi käydä... APUA.

Olen taas tuhlaillut ihan ylettömästi. No mutta olen minä maksellut laskujakin... Mutta silti. Näin käy AINA AINA AINA kun olen hypomaaninen. Ja en nuku, en! Tärisyttää, hermostuttaa, suututtaa joka pikku asia enkä voi keskittyä kuin syömiseen ja järjestelemiseen ja niihinkin HUONOSTI. Inhoan kortisonia, mutta se on pakollinen paha. Ilman sitä olin taas monta viikkoa kuumeessa...!!!!!!!!!!

Muuta ei kurjaan elämääni kuulu. Onneksi sentään asuinsija on parempi.