Olen ollut muutaman päivän ihan depiksessä... Liekö menkat tulossa vai muutenko vaan depistää... Eilen paha olo purkautui itkuna eikä itkusta meinannut tulla loppua! Harvoin minä kyllä itken eikä itku auta mitään. Eilen sitten annoin tulla täyslaidallisen. Tänään en ole tehnyt muuta kuin syönyt ja katsonut pari Heroesia, vähän surffaillut. En edes MESEÄ ole avannut. Jotenkin vain en ole halunnut, se ahdistaa. Kun kerran pitää olla yksin niin ollaan sitten yksin ihan kunnolla! Tuntuu siltä että tämä yksinolo on tehnyt hallaa mun sosiaalisille taidoille... En osaa keskustella ihmisten kanssa, enkä ole hirveän kiinnostunutkaan. Olen outo yksinäinen susi... Ja tottunut siihen... Ihmisten kanssa mulla tulee sellanen friikki olo aina... En osaa olla oma itseni ja vertaan itseäni muihin. Yksin ollessa olen vapautunut paineista ja ruoskinnasta. Mutta olisi silti kiva jos JOSKUS olisi seuraa...:(

Huusin huuto.netissä taas itselleni yhden nuken. Samanlaisen jollainen mulla oli pienenä. Nyt se on myös poika, eli TÄYSIN samanlainen kuin se mun Tuomas. Mä kutsun tuota sitten myös Tuomakseksi. Mulla oli viime talvena sellainen tyttönukke. Möin sen sitten pois, kun tarvitsin rahaa ja halusin siitä eroon. Mutta taas tekee mieli sellaista. Mulla tulee ja menee sellainen fiilis, niin ei kannata myydä nukkea pois hetken kyllästymisen takia. Minä myös häpesin sitä... Onhan se nyt kummaa kun aikuinen nainen haluaa omistaa nuken. Mutta SO WHAT? Jos se kerran tekee iloiseksi niin antaa palaa... Lakkaan miettimästä mikä on järkevää ja mikä on "tapana" ja teen oman pääni mukaan. Ja eihän kenenkään tarvitse tietää nukesta:P Heh...

Laitoin Pullip Mirin myyntiin... En pidä siitä. Se oli pettymys, toisin kuin Blythe-nukkeni:) Saisinpa myytyä sen! Joku huutaa mun Twilight-opasta, jei! ^^ (Kylläpä siinä kestää, että kohteet ovat haettavissa huuto.netissä...)

Huomenna pitää ottaa itseä taas niskasta kiinni ja jatkaa opiskelua... Ja sanotaan bye bye viimeisille senteille! Mutta hiphei, torstaina tulee tuet!:) Otanpas iltapalasta...