Tänään oli sellainen sää että olisi ollut hyvä syy pysyä sisällä, mutta mä olin menossa. Oli kaksi koetta (jotka meni ihan okei), ja sitten shoppailin ihan simona. Lohtushoppasin. Nyt kun katsoin tilille, sain todeta että ei SITTENKÄÄN olisi pitänyt laittaa niin paljon haisemaan. Tuli pieni morkkis ja huoli. Rahaa tulikin vähemmän kun olin odottanut... Jospa se riittää elämiseen!

 

Tällaiset kaunokaiset tarttui mukaan^^ Metsästinkin isoa laukkua. Näihin rakastuin ensisilmäyksellä. Aika luksusta:) Todella näyttäviä! Nyt on 32 laukkua:) "Krokonnahkainen" lähtee talvilomalle mukaan. Siinä on veskalla kokoa, voin olla ylpeä!
Lisäksi ostin ihanat, turkoosit legginsit, niin kuin kesää varten, ohuet... Ja turkoosi kaulakorurypäs! Sen olisin voinut jättää väliin...

Tässä on mun uusi kaveri:D Senkin lunastin tänään, auh... Nyt alkaa tiukka EI shoppailua-linja! Todellakin... :-/ Minulla oli 13-vuotiaana Gizmo, sain sen Lanzarotelta. Nyt sitten vihdoin sain sen taas... Olen metsästänyt "oikeanlaista" useamman vuoden. Kukunorilta kerran ostin, mutta se ei ollut kiva, se oli "epämuodostunut" ja sen ilme ei ollut oikeanlainen Gizmo-ilme... Se sai lähteä:D But I love this:P

   

Kewpie doll, ain't he cute? I think it's HIM. :) <3 Adorable! Kewpie number One... Ja tässä kuva myös Effe-vauvanukesta, joka on iloinen poikavauva:) Nukkeja ei kyllä tarvitsisi olla enää enempää...
 

Mua kismittää kun mun "paras" ystävä ei koskaan kysy mitä mulle kuuluu... Äiti on ainoa melkein joka kyselee... No P on kyllä hyvä ystävä, se ei ole hylännyt mua... Mutta tuntuu että muuten olen ihan vailla ystävää...

Siinä vielä "tämän hetken suosikkikuva":) What a beauty! Christina Ricci jonkun taiteilijan tulkitsemana.