Jees, elikkä talviloma se taas koitti^^ Ei tarvitse viikkoon potea huonoa omaatuntoa siitä, että nukkuu yhteen. Tarkoituksena olisi kyllä oppia toisenlainen rytmi, äiti ja isä apuna herättää(?) . Saas nähdä, onnistunko missiossani. Pikkuveli oli myös täällä yhden yön, pälätettiin melkein koko se aika :D Se oli kivaa näin pitkästä aikaa^^ Nyt vanhemmat lähtivät viemään sitä takaisin K:hon... Mulle pukkasi flunssaa, kurkku on ihan hemputin kipeä ja koko ajan täytyy nauttia jotain joka turruttaisi kivun hetkeksi. Jäätelö on siihen ihan paras! Todella karsea olo herätessä... Ja olen ollut terveenä koko talven! Taisin vilustua perjantaina kun olin hetken ulkona ilman hattua... Kävin silloin kaverin luona ja saunottiin. Oli mukavaa ja kerrankin viihdyin :) Minä en hevillä viihdy... Harmi kun se velipoika jo lähti... Aika tylsää saattaa tulla lomalla... On mulla lukemista (Aamunkoi ja Häräntappoase) ja koneella toki elokuvia (An education muun muassa!), scrapbook mukana ja kaikkea, mutta...

Mulla on muuttokuume kasvamassa. Enää kolme kuukautta siihen! Olen tyytyväinen miltei millaseen asuntoon tahansa sitten... Nykyinen asunto on sellainen luukku ettei siitä huonommaksi juuri voi mennä. Sijaintikin sillä on aika pepusta... Jospa se seuraava asunto olisi YLÄkerrassa, aika lähellä keskustaa, edullinen mutta hyväkuntonen. Tahtoo keittiön! Mutta keittiökomerokin käy.

Matkakuumekin mulla on. Mihin vaan lähtisin ja viivana jos tulisi tilaisuus! Italia, Portugali, Espanja... Näyttää vaan tosi huonolta... :( Ehkä joskus? Olen niin kateellinen luokkakaverille joka on parhaillaan Ateenassa! Ja I on Enklannin mualla...

Vähensin manialääkitystäni, koska kenkuttaa olla aina niin väsynyt. Toivottavasti musta ei tule sen takia taas levoton ja villi... Jospa lukemiseenkin jaksaisi keskittyä. Pikkusen huonolta on nääs muutamana viime päivänä näyttänyt... Pitää palata vanhaan annokseen jos alkaa olo reistailla! Sillä kai siitä pääsee... Menenpä telkun ääreen, alkaa American Idols.