Olen aina inhonnut pelejä. Pelaamista. (Erityisesti joukkuepelejä, mutta muitakin.) Tietokonepelejä. Playstationia. Liikuntaa. Mutta nyt olen koukussa nettipeleihin! Aika hullua... Olen aikuinen. Kiinnostun yksinkertaisista peleistä vasta nyt. Enkä edes ikinä voita. Vaikka nettishakki on paljon oikeaa helpompi.
 Aloitin eilen jonkun kertomuksen. Ihmissuhdedraamaa. Olen kirjoittanut reilusti yli kymmenen sivua. Pitkästä aikaa syntyy tekstiä ja nautin kirjoittamisesta. Sitä tekstiä vain tulee... Hyvä kun maltan muuta tehdä kuin koneella istua! Ei kyllä ole hyväksi terveydelle.
 Lainasin runokirjoja tänään, rakkaudesta ja moderneja:) Voisi taas kirjoitella runojakin... Jospa luova olo säilyy ja vahvistuu!<3
 Tänään tuli muuten lunta ensimmäistä kertaa meillekin. Eipä siitä silti paljoa iloa ollut, kun se meni heti loskaksi. Iltapäivällä kadut olivat liukkaat. Se siitä puuterilumesta ja valkeasta talven ihmemaasta. Laitoin kumminkin talvikengät, etten liukastelisi...
 Mietin tosi tarkkaan, miten käytän kaksi euroa, jotka olin onkinut säästöpossusta. Ostin sitten jugurtin, banaanin, pillimehun, mango-pilttiä ja purkkimaissia. Ihmeen paljon sillä kahdella eurolla saa kun oikein nuukailee:D Huvittavaa... Mutta isä oli nyt laittanut rahaa tililleni... On se ihana kun huolta pidetään!
 Huomenna on taas keskustelu poliklinikalla. Kuoroharjoituksetkin on. Koulua vain neljä tuntia, mutta sitä Nukku-Mattia! Voi apua... Tänään olin koko päivän koulussa. Olen lintsaillut kolme päivää taas...
 Eipäs tullut minulle kutsua Linnanjuhliin! Joku oli väärentänyt niitä... Minuun olisi mennyt varmaan ihan täydestä.
Päivän kuva:
2076154.jpg