Mulla on taas se kohtaus. Se että äänet kovenevat ja nopeutuvat päässäni. Silti istun tässä koneella ja kirjoitan vaikka päässä takoo lujaa ja nopeasti taktaktaktaktak!!!!! Mistä muka olen väsynyt? Kello on kyllä jo yli yhdeksän mutta päivä on ollut rauhallinen. Ei minkäänlaista rasitusta, ei sitten mitään! Tein vartin mittaisen reippaan lenkin, luin ahkerasti Kotiopettajatarta ja paria muutakin kirjaa, pari opetusmonistetta, uutissivuja, kokkasin... That's all. Niin ja nyt äsken tein vihdoin loppuun LTS:n! Jes! SE ON VALMIS:) Tein kyllä tosi yksinkertaisen rahoituslaskelman siihen loppuun... Ei sillä nivaskalla mitään loistonumeroita saa mutta onpahan yritetty. Yritystä on;D Siitä tuli yhteensä n. 8 sivua. (Apua, mun pää oikeasti HALKEAA tässä kohtauksessa... Pitäisikö mun käydä pitkäkseni? Kun ei huvittaisi vielä...) Toivottavasti se nyt menee sentään hyväksyttävästi läpi ja ettei ihan ala-arvoista tulisi...

Huomisen päivän koetus on top-paikan kysyminen lähikirjastosta. Vähän jännittää, mutta hyvin se menee! On tässä tilanteessa ennenkin oltu. Ja ilmaista työvoimaahan minä niille menen tuputtamaan. Kai minä sen paikan siis saan. Se harjoittelu alkaisi sitten huhtikuulla... Toivottavasti pääsen sinne! En halua pääkirjastoon. Siellä joutuu varmasti pahempiin asiakaspalvelutehtäviin kuin pienessä lähikirjastossa. Ja minähän kammoan niitä tilanteita...!!! Ihan vietävästi.

VOI EI! Miksi kukaan ei osta mun tuotteita (huuto.netissä)? Siellä on kaikenlaista hianoa myytävänä Marilyn-kirjoista taidekirjoihin... Yhyy, tarvitsen rahaa...:( Menin lunastamaan sittenKIN SEKÄ Ayumin My Story-levyn ETTÄ Twiggy-kirjan. Piti vain toinen lunastaa, koska rahat olivat sen verran vähäiset. Mutta ei... Lankesin lunastamaan kummatkin. En osannut millään päättää kumman haluan enemmän! Oikeastaan kumpaakin ilman olisin pärjännyt. Ayumi-buumi on ohi menossa eikä se Twiggy-kirja mikään maailman kiinnostavin ole. Eikä Twiggy maailman kiehtovin kasvo. Mutta on se ihan jees. Se levykin on ihan jees. Nätti kansikuva:) Nyt on kaikki parhaat levyt Ayulta AITONA mulla! On sillä vielä monta hyvää mutta ei NIIN hyvää että aitona ostaisin... Keräily jääköön tuohon. Tai ainakin tauolle. :)

Dakota Fanning poseeraa V-lehden kannessa ja sisällä ihanan ihanana!!! Oli ihan PAKKO heti hommata sen shootin kuvat itselle! U-pe-at. Se on niin eteerisen kaunis ja sielukkaan näköinen tyttö. (Voi olisinpa mäkin...) Ehdottomasti lempikuvani pitkään aikaan se kansikuva! Wow... Lovely:)