Olin ujo ja kiltti tyttönen. Stressasin KAIKESTA. Olin pelkuri. Yritin aina muuttua rennommaksi ja niin pois päin. Elää "hetkessä", sitä jaloa taitoa en osannut. Enpä tiedä onko se taito sittenkään niin jalo. Menin lopulta siihen toiseen äärilaitaan ja tuli taas todistettua itselle että olen todellakin äärimmäisyyksien ihminen KAIKESSA. En osaa kulkea mitään keskitietä, en ymmärrä sanoja "kohtuudella" ja "sopivasti" ja "kompromissi" tms. Se on aina joko tai.

Olen ryypiskellyt joka viikko, bailannut keskellä arkea, sekoillut, käyttänyt lääkkeitä väärin, tuhlannut, ottanut velkaa, jättänyt laskuja maksamatta, lintsannut, jättänyt menemättä harjoitteluun ilman mitään selvittelyjä (en vain mennyt), käyttänyt ihmisten ystävällisyyttä hyväksi, valehdellut, flirttaillut varattujen kanssa, suudellut naista, nainut miestä... KAMALAA. En halua enää mitään tuosta. Siitä kaikesta tulee morkkis ja muutenkin PELKKIÄ ongelmia. Se ei ratkaise ongelmiani, päinvastoin, sanoohan tuon pikkupenskankin järki. Ja minä olen aikuinen ainakin noin teoriassa. Sitä paitsi en edes ole halunnut tehdä noita asioita. Siis... en ole tehnyt niitä kuin puolitosissani. Katunut koko ajan. Vihannut itseäni ja niitä tekoja. Varsinkin sitä naimista. SE ON LOPPU NYT! En ota enää velkaa, en koske alkoholiin, muistan ottaa lääkkeet ajallaan...

Olin about vuosi sitten reilun kuukauden ankaralla dieetillä ja se toimi. Nyt kun en ole koulussa, sen luulisi olevan vieläkin helpompaa. Helppoa siitä tekee myös se, että olen täysin peeaa. Eli melkeinpä paastolla aion olla nyt vähintään kuun loppuun. Sitten siitä eteenpäin kevyellä dieetillä. Otan blogin avuksi paastoamiseen ja dieettiin. Olen aiemmin huomannut että syömisten ylöskirjaaminen helpottaa...

Tänään olen syönyt/juonut:
- mangopiltin
- muutama suolakeksi
- kasvisliemikuutio vedessä ja yksi nakki
- kahvia kuppi

Joo, en ihan täydellisellä paastolla ole. Ainakaan heti. Olen sen verran rankasti mässyttänyt viime kuukaudet, niin paastoon on mahdotonta noin vain ruveta. Ensin syödään pikkuisen... Sitten vielä vähemmän.