Minun tekee mieli olla sekaisin ja pyöriä lattialla ja tuhota kaikki mitä olen turhaan rakentanut mistä saisin rohkeuden tehdä tuon kaiken mitä kaikki himoavat rakastan rakastan dakotaaa ja kaikkea  mutten tuo rakkauttani julki koska pelkään pelkään helvetisti ja hikka hikka ajaa mut hulluks viiltelen VIILTELEN itseni täyteen surua ja laulan laulan laulan niin kuin EI KUKAAN ENNEN  mua  Kaikki sanovat että mä osaan laulaa mitä sitten? mitä se antaa mulle, mitä hyödyn en KOSKAAN ole saanut siitä mitään se on ollut kaikki ihan turhaa enkä jaksa en jaksa tätä elämisen taakkaa haluan olla SEKAISIN SEKAISIN JA TUNTE  JOTA IN ihan uutta mitä en koskaan ole tuntenut ja tämä siansaksa jota suollan on uskomatonta en tiennyt että kykenisin moiseen OFELIA??? se on viinin nimi ja nimi on kaunis miksi niin rumalla on niin kaunis nimi SATTUU! en kestä kipua en kestä olen pelkuri miten voin välttää oksennuksen ja olla Silti HELKUTIN pahasti humalassa tämä teksti on täynnä soopaa mitä jos menisinkin CHATTIIN